KKK

Siit leiate vastused korduma kippuvatele küsimustele. Kui Teie küsimus jäi vastuseta, siis kirjutage meile julgesti. Vastame Teie küsimusele nii kiiresti, kui võimalik.

TELLIMINE

Kas ma pean registreerima kasutajaks, et tellimust esitada?
Ei pea. Tooteid saate tellida nii külalisena kui registreeritud kliendina. Kui aga soovite ka edaspidi meie e-poest tellida, siis soovitame luua oma konto. Teie enda kasutajakonto annab lisavõimaluse näha oma ostude ajalugu, näha ja muuta kontaktandmeid. Tellimuse vormistamine on lihtsam ja kiirem tänu eeltäidetud aadressiväljadele.

Kas ma saan oma tellimust muuta, kui olen juba ära maksnud?
Tellimuse muutmiseks helista klienditeeninduse telefonil või kirjuta sellest e-posti aadressile info@gioia.ee.

MINU KONTO

Unustasin oma konto salasõna. Kuidas pean nüüd edasi toimima?
Olge mureta! Minge oma konto sisenemise lehele ja vajutage “Unustasite parooli?” nuppu. Sisestage lahtrisse oma e-posti aadress, millega varasemalt Gioia.ee’s kasutaja tegite ning vajutage nuppu “Kinnita”. Saadame Teie e-posti aadressile uue salasõna.

MAKSMINE

Millised on maksevõimalused?
Gioia.ee veebipoes saab tasuda järgnevate makseviisidega: Swedbank, SEB Pank, Luminor Pank, Krediidipank ja krediitkaart.

TAGASTAMINE

Kas ostetud toodet saab tagastada?
Jah, loomulikult. Ostetud kaubale kehtib alates kauba kättesaamisest 14 päevane kauba tagastamisõigus. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.

SOODUSTUSED

Millised soodustused veebipoes kehtivad?
Veebipoes kehtivad nii kampaaniapõhised soodustused kui ka sooduskoodid.

Kuidas sooduskoodi kasutada?
Soodustuse rakendamiseks sisesta ostukorvis väljale “Sooduskood” oma unikaalne kood ning vajuta nupule “Rakenda”.

Sulge

Logi sisse

Sulge

Ostukorv (0)

Cart is empty Ostukorvis ei ole tooteid.

Gioia

Parimatest kangastest naisterõivad



Language